... despre Vernisajul Vinului


Vernisajul Vinului este unul din puținele evenimente la care merg cu multă plăcere. 

În acest an, din fericire, nu am participat în calitate de jurnalist și am avut posibilitatea să le ofer vinurilor destulă atenție.

Am avut noroc să fiu invitată la acest eveniment și am decis să iau un om drag la Vernisaj - sora mea. Pentru că vinul bun se bea cu oameni buni.

Am început cu un Sauvignon de la Ulmu, producător Vinăria Poiana, care a devenit, câteva luni în urmă, vinul meu preferat. Acest vin îl poți savura la infinit, la fel ca Rose-ul și Cabernet-ul lor.

Dacă vreți să vă încântați mugurii gustativi, beți vin de la Ulmu. Recomand.

Am băut un pahar de Sauvignon de la Chateau Vartely, apoi un Merlot de la Purcari.

Am savurat din plin vinurile noastre.

Evident, acolo am întâlnit o groază de oameni dragi și persoane pe care demult nu le-am văzut, dar și persoane noi cu care a fost plăcut să discuți la un pahar de vin moldovenesc.

Numărul impunător de persoane care au venit la eveniment m-a făcut să cred că, în sfârșit, moldovenii noștri încep să înțeleagă necesitatea unor astfel de evenimente. 

Am observat persoane de peste hotare, care pronunțau doar expresii de genul: „très bien” sau „amazing”.

Abia aștept următorul vernisaj. Să bem vin de-al nostru. Să îi demonstrăm lui Putin că ne descurcăm și fără ei.

P.S. Nu uitați să consumați vin în cantități rezonabile.



foto: un bun fotograf și fost coleg - Igor Rotari

Despre aventurile bloggerilor și WINE of Moldova puteți urmări în reportajele de mai jos:
1. http://unimedia.info/stiri/video-a-doua-zi-de-redescopera-moldova--vinaria-minis-terrios-si-chateau-vartely-82245.html 
2. http://unimedia.info/stiri/video-a-cincea-zi-de-redescopera-moldova--vinaria-poiana-si-colegiul-de-viticultura-si-vinificatie-82379.html
3. http://unimedia.info/stiri/video-prima-zi-de-redescopera-moldova-Scoala-de-vinificatie-din-nisporeni-si-castelul-mimi-din-bulboaca-82195.html
4. http://unimedia.info/stiri/video-fabrica-de-vinuri-cricova-si-impresiile-participantilor-din-ultima-zi-de-redescopera-moldova-82393.html

Comentarii