Nu tindeți spre perfecțiune, ea nu există!


Nu tindeți spre perfecțiune, ea nu există!

*

Fiecare fată visează să se ciocnească cu bărbatul visurilor sale în plină stradă, să îl privească în ochi, el să o ajute să se ridice și să fie dragoste la prima vedere.

În realitate, ea cade... el o va ajuta să se ridice. Poate, dar ar putea să treacă pe alături. Apoi, el se va întoarce și va pleca. Ea va respira profund și se va gândi că nu e destul de frumoasă ca un tip să îi zâmbească și să se îndrăgostească de ea. 

Cam așa.

La fel e și cu prima întâlnire. Îți planifici o întâlnire perfectă, unde tu nu vei scăpa sosul pe pantalonii lui și nu te vei împiedica. Îți închipui doar cum dansezi într-un lan de floarea-soarelui și la final vă sărutați sub clar de lună.

În acest moment, unii bărbați vor zice acum: „Bla bla bla, bărbații nu vor așa ceva. Noi vrem femei frumușele și inteligente. Preferabil așa cum le vedem pe copertele Vogue, ca să avem cu ce ne lăuda în fața prietenilor”.

*

Dragi și scumpi bărbați, nu tindeți să aveți alături de voi femei perfecte. Ele există doar în postările pe facebook/etc. Acolo unde ele vor să impresioneze. În realitate, sunt seri în care ele vor doar să fie îmbrățișate și nu sunt capabile să îți gătească cina pentru că au venit obosite de la serviciu.

Nu există femei perfecte din toate punctele de vedere. Nu există, fraților. E o iluzie și sunt speranțe deșarte.

Dar, există femei în ochii căreia te poți pierde și te topești în buzele ei subțiri. Frumusețea (perfecțiunea) alături de ea devine relativă. Pentru că atunci când o privești nu mai contează mărimea sânilor și a fundului. Whatever!!!!

Pentru că tot ce mai contează e sufletul ei, numărul de circumvoluțiuni și că E FEMEIA TA. Nu este a lui, ci a ta.


Scumpele și iubitele mele femei. 
Vrem să avem bărbați lângă noi. Vrem bărbați cu un pic de pătrățel la burtă, cu spatele mășcățăl, cu ceas pe mână, cu diplomă în drept și să fie romantic. 
Bulshit.
Pătrățelul pe burtă nu contează în momentul în care el uită să îți deschidă ușa și să te ajute să duci punga de la market. Nu mai contează spatele desfăcut când te afli într-o călătorie peste hotate, iar el nu știe să formuleze o propoziție în engleză sau franceză. Nu mai contează ceasul pe mână, dacă el nu are baterie. Nu mai contează diploma în drept dacă a fost cumpărată de taică-său și nu mai contează dacă e romantic de la început, iar pe urmă uită să îți dăruiască o păpădie din când în când.

*

Toate astea sunt filozofii. Filozofii de care am obosit. Aceleași idei sunt rescrise de sute ori pe Internet, ca într-un final să fie fără rost. Oamenii tind să aibă o „perfecțiune” lângă ei.

Vroiam și eu bărbat cu ochi albaștri, brunet, deștept, să mă iubească/să îl iubesc, să fie ambițios, descurcăreț și bla bla bla... Nu sunt ei așa. Dar, pot deveni așa dacă au întâlnit femeia potrivită. Și dacă femeia aia e capabilă să îl ajute să se dezvolte, nu să îl aducă la stări de nervozitate, atunci cei doi sunt niște norocoși că s-au găsit. L
e rămâne să muncească la această relație .... mulți ani.

Aceasta e valabil atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

*

Acest subiect e unul, probabil, dureros pentru mine și din această cauză scriu destul de des despre aceasta. Dar scriu ce simt și vreau. Sunt un om al emoției, rațiunea o las după ce emoția a scris sentința.


Comentarii

  1. imi place ce si cum scrii
    totusi, printre randurile celor scrise in mai multe articole se prevad unele slabiciuni de care probabil incerci sa fugi....dar te tradeaza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ascund slăbiciunile mele. Din contra, lasă lumea să le știe. Să apese mai des pe punctele mele slabe ca eu să devin puternică ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Există! Eu îs cu ochii albaștri și știu limba engleză :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  6. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu