... despre cadourile pentru EL/EA de Zilele Iubirii


... 
Opreşte-mă!... 
Nu mă lăsa 
Să te sărut, 
Căci gura mea 
N-a sărutat decât aşa 
Cum a vrut Ea... 
Şi tot aşa va săruta mereu, 
Fiindcă - fatal - nu sărut Eu, 
Sărută numai Gura mea... 
(Fragment din „Romanța ultimului sărut” de Ion Minulescu) 

Au mai rămas zile numărate până începe euforia zilelor dedicate Iubirii (Valentine's day și Dragobete)
. Niciodată nu am înțeles de ce este nevoie de o zi specială pentru a sărbători relația dintre doi oameni care se iubesc. Dar... dacă tot se face talmeș-balmeș prin țară în aceste zile, vă sfătuiesc să fiți mai originali.

Uimește-ți jumătatea, dar cel mai important - uimește-te și pe tine!

Pentru mine un cadou exprimă atitudinea persoanei față de mine. Și invers.

Pe mine mă poți impresiona și cu un creion simplu, unde să fie gravat cu stiloul: „Ana, ești nebună!”. Mă va impresiona fiindcă e făcut din suflet.

*
Dacă ai întâlnit omul potrivit, nu fi ordinar/ă... încearcă să fii diferit/ă. Doar așa bărbatul/femeia va înțelege că tu îl/o tratezi ca pe un om special.

Câteva idei (nu este complicat):

1. O scrisoare

Uneori este dificil să spui ceea ce simți cu adevărat, iar scrisorile sunt o bună modalitate de a spune tot ceea ce crezi fără a fi întrerupt, fără ca mesajul să fie distorsionat. A nu se confunda chatul cu scrisoarea.

Uită de serviciile companiei „Poșta Moldovei”, iei scrisoarea și o duci direct în poșta ei - doar știi unde locuiește/lucrează.

E foarte frumos să primești și să scrii scrisori. Momentele când aștepți cu nerăbdare următoarea scrisoare sunt atât de emoționante.

Încercați. O să va placă mai mult decât discuțiile pe chat.

2. O carte


Poți să îi cumperi o carte cu rețete, un dicționar explicativ, un roman sau poate îi scrii o carte :D. Decizi singur/ă ce îi va plăcea mai mult.

De exemplu, fostului meu iubit i-am dăruit, fără vreo ocazie specială, cartea pe care o citeam atunci când l-am cunoscut. Pentru mine acea carte avea o încărcătură emoțională puternică. Și pentru el - la fel. Deci, nu e neapărat să o cumperi.


Evident, astfel de gesturi se fac în cazul în care îți cunoști partenerul/partenera și știi că va aprecia această carte și nu un lănțișor de aur. Fiecare are gusturile lui.


3. Un buchet de flori

Majoritatea bărbaților decid să cumpere un trandafir de un metru și o jucărie de pluș. Nu voi nega, sunt femei cărora le va plăcea cadoul, dar...

Prețul unui trandafir este de circa 100 de lei, la același preț cumperi un buchet micuț, dar atât de drăgălaș.
Documentați-vă înainte de a cumpăra trandafiri sau garoafe. Poate ea preferă floarea-soarelui.

4. O plimbare cu barca


Știu că e frig, dar luați plapuma cu voi. Mai ales că veți fi doar voi doi și cele 5 lebede care au aterizat pe lacul din Valea Morilor :D


5. Chestiuțe romantice

 Există tot felul de chestiuțe interesante și amuzante pentru cuplurile care au simțul umorului bine dezvoltat, iar pasiunea nu se termină niciodată.

Pentru astfel de cupluri, sfaturile mele sunt inutile. Ei stau foarte bine la capitolul: creativitate.
P.S. În partea stângă sunt obiecte de la SameOld BrandNew.





*
Tot ceea ce am propus mai sus, poate fi implementat și în alte zile. Nu vă limitați ;).

Până la urmă, ce mai contează cadoul... voi vă aveți unul pe celălalt. 
Priviți-vă mai des în ochi, ascultați-vă și spuneți direct ce simțiți sau ce vă doare, râdeți împreună, iubiți-vă cum se iubește, luptați pentru acestă iubire, aveți răbdare unul cu celălalt, dar cel mai important - Respectați-vă!
Împreună oamenii construiesc lucruri frumoase și devin mai buni.






Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu