Ce au în comun Vinul și Femeia?


Mulți compară Femeia cu Vinul.

Am observat mai multe asemănări dintre Femeie și Vin. Și când zic femeie, dragii mei, am în vedere Femeie (nu adolescente, nu fetițe, nu fufe și nici „femei” false). *să nu vă mire că de fiecare dată fac aceste precizări, dar am motivele mele ;)

Vinul și Femeia. 

A savura un Vin = A iubi o Femeie

1. Când alegi un Vin este exact ca și momentul când alegi o Femeie.

Nu alege un vin doar citind ce este scris pe etichetă, cum nu poți alege să iubești o femeie doar văzându-i exteriorul. Nicidecum. 
Pentru a savura un Vin ai nevoie să cunoști cum a fost făcut, din ce soiuri de viță de vie, pe ce dealuri s-au copt bobițele, cine este gospodarul. Evident, nu este neapărat să știi toate aceste detalii, dar anume detaliile te ajută să simți cu adevărat gustul unui Vin bun.
La fel ca Femeia.
Pentru a avea o relație frumoasă și pentru a savura din fiecare clipă petrecută alături de ea, nu este destul să o săruți. Pentru a iubi o Femeie e nevoie să o cunoști, să comunici cu ea, să îi descoperi sufletul, să afli unde a copilărit, ce a reușit să obțină în viață, ce a avut de pierdut și cât de mult a avut de suferit, cine îi sunt părinții. 

2. După ce ai cumpărat Vinul, știi de unde provine și cum a fost făcut, urmează o altă etapă importantă - paharul din care vei bea acest Vin.
Vinul bun nu se bea în pahare obișnuite, ci doar din alea care te ajută să-l redescoperi. 
La fel ca Femeia.
Dacă ai reușit să o cucerești, să o faci să se îndrăgostească de tine... urmează etapa când, dacă ești bărbatul potrivit, aceasta va înflori și își va deschide sufletul. Se va deschide exact ca vinul când este turnat în paharele potrivite.

3. Când bei vinul, nu te grăbi. Vinul are nevoie de timp pentru a se deschide. Vinul adoră să fie savurat încet, ca mugurii gustativi să reușească să simtă fiecare aromă.
La fel ca Femeia.


4. Există mai multe feluri de vin: dulce, acru, intens, Rose, Chardonnay, Cabernet, Traminer, sec, demidulce... Dar Vinul preferat e doar unul. La fel ca Femeia

5. La fel ca Femeia, nu poți iubi un Vin fără să îți placă cu adevărat... indiferent cât de gustos nu ar fi vinul/cât de frumoasă nu ar fi femeia.

6. La fel ca și femeia, vinul are nevoie de un tratament special. Trebuie păstrat la o temperatură anumită/trebuie hrănită cu iubire și atenție.

Nu vă grăbiți atunci când alegeți un Vin. Nu vă grăbiți atunci când alegeți o Femeie. 

*

Pentru început, veniți neapărat la Vernisajul Vinului „Buchet de Primăvară”! 

În seara zilei de 23 aprilie, la ora 18:00, la Palatul Republicii, vino să-ți alegi vinul preferat dintr-un „Buchet de Primăvară” cu peste 200 de vinuri autohtone de sezon, soiuri tinere sau speciale, de rezervă, care vor fi prezentate în cadrul evenimentului.

Simbolul ediției de primăvară a Vernisajului este floarea de cireș, care înfățișează prospețimea, lejeritatea și nuanțele fine ale vinurilor aflate în centrul evenimentului - rose, albe și spumante. Băuturile vor fi prezentate de un număr record de companii vinicole – peste 30, iar programul va include, pe lângă degustări, masterclass-uri cu somelieri celebri, sugestii de la profesioniști și ghiduri de inițiere în arta vinului. Toți vizitatori vor primi în dar un pahar cu logo-ul „Wine of Moldova”, perfect pentru a savura corect gustul și aroma celor mai selecte vinuri ale Moldovei: albe, rose și spumante.

Evenimentul este organizat de Oficiului Național al Viei și Vinului în colaborare cu Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Vin, cu susținerea partenerului strategic, proiectul USAID CEED II.
despre Vernisaj au mai scris prietenii mei: 
http://elenabraga.com/983/ 
http://www.nicolaeapostu.com/2015/04/placeri-2/
Bilete puteți procura de aici: https://iticket.md/event/vernisajul-vinului-buchet-de-primavara-editia-viii






Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu