... despre sărut


Faceți click înainte de a citi:




Of.

Ce este un sărut?

Sărutul este o conexiune dintre două persoane sau creează o conexiune... dacă ea nu a existat până în acel moment.
Sărutul este limbajul buzelor, atunci când cuvintele sunt în plus - buzele simplifică lucrurile.
Sărutul este o soluție pentru supărări.
Sărutul este momentul când sufletul are șansa de a cuprinde sufletul celuilalt.

Pentru mine, sărutul este determinant pentru viitoarea relație. Nu cred că a existat vreun sărut din viața mea care nu mi-ar fi comunicat ce fel de băiat(bărbat) am în fața mea. Recunosc, nu am continuat vreo relație dacă nu am simțit acel „fior” în momentul când ne-am sărutat. În rusă sună la fel de frumos: „трепет”.

Din primele atingeri ale buzelor îți dai seama dacă acel sărut va fi unul reușit.
Atunci când buzele se sincronizează în fiecare secundă și când nu e nevoie de timp pentru a descoperi buzele persoanei pe care o săruți, pentru că atunci când se întâlnesc buzele potrivite ... sărutul e sărut. Nu mozoleală, nu schimb de salivă, nu fleoșcăială de buze, fără lovituri dureroase de dinți și fără „exces de limbă”.

Sărutul este o emoție. 

Amintiți-vă de cel mai frumos sărut din viața voastră. Sărutul care va făcut să tremurați de plăcere. Ce emoții vă trezește această amintire? Păstrați această emoție.

*

Nu există oameni care pot săruta și oameni care nu pot săruta. Există doar buzele și emoțiile potrivite.

De multe ori, prietenii/cunoscuții mi-au zis că le pare straniu când află că m-am sărutat cu puțini băieți. Mai ales că, la „24 de ani e normal să ai o listă ca și confimare că poți săruta bine” (cică experiența te face să săruți bine). Dar la ce bun experiența când nu există emoții? 

Sărutul face conexiunea mai puternică între suflete. Sau invers (dacă nu e persoana potrivită).

Ce este primul sărut?

Există momente care nu se mai repetă niciodată. Și primul sărut e unul din acele momente.

Primul sărut este începutul sau sfârșitul unei relații. Chiar dacă după primul sărut, relația ar mai putea dura ceva timp, poate ani...

*

Sărutați oamenii potriviți și nu uitați să o faceți cât mai des.







Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu