Recomandare. Zenul meu de la Ulmu


Săptămâna trecută v-am recomandat un local din Chișinău - Q Bar. Și mi-am dat seama că ar trebui să vă povestesc mai des despre locurile de care mă îndrăgostesc.

În acest week-end am fost în satul Ulmu din raionul Ialoveni, alături de câțiva amici, datorită unui om tare frumos - Elena, gazda noastră.

Această regiune trebuie să o vizitați neapărat, pentru că natura, aerul și liniștea vă vor cuceri. Ulmu se află în mijlocul Codrilor Moldovei, la 27 de km de orașul Chișinău, mai exact 40-45 de minute cu mașina (dar sunt și microbuze care se deplasează din sat direct spre oraș - circa 30 lei tur-retur.



În apropiere de sat se află Mănăstirea Ulmu și desigur, Vinăria Poiana care produce vinul meu preferat - vinul Ulmu.




Să vă povestesc despre cum a fost acest week-end:

Organismul meu a fost creat pentru un serviciu stresant, zgomotos și înconjurat de mulți oameni, dar... organismul meu adoră pădurea, liniștea și mirosul de iarbă verde. Am petrecut vreo 14 ore în Ulmu, dar cred că a fost destul ca să îmi dau seama că acest loc îmi trezește senzații de fericire.

Am petrecut mult timp lângă iazul din apropierea satului. Acesta se află la câteva sute de metri de strada principală a satului - strada Ștefan cel Mare. Aveți posibilitatea să vă plimbați cu barca, drept că trebuie să îi rugați pe proprietarii bărcilor să vă permită ;).




Lângă iaz se află pădurea. Asta trebuie să vezi, să simți, pur și simplu să fii acolo.




Din păcate, fotografiile nu redau nici 10% din frumusețea din regiune.




Seara, noi am gătit un fel de ciorbă într-un ceaun imens. Ne-am încălzit lângă foc până noaptea târziu, după am fugit la culcare și ne-am râs încă vreo câteva ore până am adormit.




Dimineața ne-am trezit pe la vreo 8:00. Am băut cafeaua și am fugit din nou să petrecem timpul lângă iaz, unde am gătit carne și legume la grătar. Și pur și simplu ne-am relaxat.




Dacă vrei să fugi de oraș, fă-o frumos. Du-te la Ulmu, sunt sigură că vei găsi ceea ce ai căutat: liniștea. Dacă vrei să rămâi peste noapte în sat, cred că Elena te poate ajuta cu vreo locuință pe care o poți închiria la prețuri accesibile.
Sau poți să îți petreci noapte în aer liber lângă foc.



Acele 14 ore petrecute la Ulmu s-au transformat într-o adevărată mini-vacanță. Corpul s-a odihnit perfect, soarele ne-a bronzat, a fost călduț și adia încetișor vântul. 

Cum ajungi la Ulmu?

Simplu, satul Ulmu se află la 45 minute de Capitala țării. Drumul e bun, nu vă stresați.



Un weekend, în opt, ne-a costat cam 200-300 de lei per persoană. Deci, puteți calcula de cât aveți nevoie voi.

Dar sunt absolut sigură că nu veți regreta.Evitați să vă odihniți în pădurile aglomerate din suburbiile orașului, e destul să faceți câțiva kilometri în plus și vă veți bucura de o priveliște încântătoare.

Recomand cu tot sufletul să vă refugiați pentru câteva ore în această regiune.






Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu