...despre El


El.


El are ochi albaștri și este brunet.

El este înalt.
El are degete lungi - perfecte pentru a deveni un mare pianist
El este un bun ascultător
El știe să te privească direct în ochi și să îți transmită mesaje fără a scoate un cuvânt
El te lasă fără respirație ori de câte ori l-ai privi
El te învață că viața este mult prea frumoasă, pentru a pierde timpul pentru prostii
El te învață că iubirea este cea mai frumoasă emoție care merită trăită
El știe că oamenii caută scuze ori de câte ori se apucă de visul lor
El nu poate minți
El nu a înșelat
El nu a trădat niciodată
El știe cum e să privești, să îți dorești... dar să nu poți face nimic pentru a schimba lucrurile

El.


El e fratele meu. Fratele mai mare.


Ar fi împlinit astăzi 35 de ani. Dar, de 9 ani este sus, tare sus, și ne privește cu ochii larg deschiși. Cu siguranță, de multe ori, mi-ar zice: „Of Ană, de ce nu te înveți să cuprinzi Universul cu ambele mâini?!”.


Pentru mine, el e viu.


*


E a doua oară când vorbesc despre el - public. Prima dată a fost la facultate. Trebuia să facem un discurs despre o persoană care ne-a marcat în viață.

L-am ales pe El.


Pentru că El e răspunsul la majoritatea dorințelor și preferințelor din viața mea. Și nu a fost intenționat.


*


Întotdeauna mi-au plăcut bărbații bruneți cu ochi albaștri. Nu a fost un moft, a fost o dorință a subconștientului de a-l regăsi pe fratele meu în bărbatul alături de care voi petrece restul vieții. 


Totuși.

Pentru o fetiță, cele mai importante sunt protecția și atenția. Am avut-o din plin de la ceilalți membri de familie.
Dar.
Atunci vroiam protecție de la fratele mai mare, dar nu o puteam avea. Să nu fie nevoie să mă păzesc de câini urcând pe garduri, să mă bat cu băieții care mă trăgeau de cosițe sau mă supărau. Toate astea să le facă El - fratele meu.
Iată de ce protecția și atenția sunt celelalte două lucruri pe care le-am căutat în bărbatul de lângă mine. 

*

De ce nu a putut? Pentru că este o poveste lungă. O istorie despre o greșeală a medicilor din perioada sovietică. Inițial, nu i-am putut ierta și mi-am dorit să fiu doctor pentru a le demonstra ceva. Nu știu ce le-aș fi putut demonstra.

Acum, probabil, i-am iertat. Să ierți e mai greu, atunci când știi cât de mult familia ta a avut de suferit.

*
Dar...

Dragi femei, bucurați-vă de grija fraților mai mari. Această senzație e atât de frumoasă și plăcută.
Să te simți micuță, neputincioasă și, totodată, protejată. 

*

Mulți ani am evitat să scriu despre el, dar ... există momente când...există momente când vrei să vorbești despre El. 
Iubiți oamenii de lângă voi. Învățați-vă să-i apreciați la timp.

*
Dacă vrei să citești despre povestea LUI.






poză simbol: flickr.com

Comentarii

Trimiteți un comentariu