... către Ea: „Îți mulțumesc pentru că anume TU ești mama mea”



Mama mea.

Cei care o cunosc, știu că nu este nevoie de prea mult timp ca să începi să o iubești. Este cea mai bună mamă, profesoară, fiică, soră, soție și soacră.

Am locuit 18 ani sub același acoperiș și de multe ori eram doar noi două.
Noi două și problemele noastre.
Acest om m-a învățat atât de multe, atât de multe.
Uneori tăcerea și o singură privire era îndeajuns pentru a înțelege ceea ce simțim.


Pentru tine, mama:

„Am mii de motive să te iubesc, mamă. Dar unele vreau să ți le reamintesc.

Te iubesc, pentru că nu ți-a fost frică să mă naști în pofida tuturor circumstanțelor

Te iubesc, pentru că am moștenit omenia și bunătatea sufletului tău

Te iubesc, pentru că m-ai învățat să iubesc oamenii simpli și cei care au muncit foarte mult pentru a obține ceea ce vor

Te iubesc, pentru că ai avut răbdare să rabzi toate ușile închise în adolescență

Îți mulțumesc ... pentru Olea și Oleg

Te iubesc, pentru că ai crezut în mine chiar și atunci când nici eu nu credeam că voi reuși

Te iubesc, pentru că mi-ai dat voie să visez „că voi fi medic” și ai crezut că voi reuși... chiar dacă nu am reușit

Îți mulțumesc ... pentru anii grei din viața noastră care m-au făcut să apreciez oamenii și nicidecum buzunarele lor

Îți mulțumesc... pentru frica de a te pierde... așa am înțeles cât de important este să prețuiesc fiecare clipă petrecută alături de oamenii care îi iubesc

Te iubesc, pentru că nu m-ai judecat în momentele când am deviat de pe drumul corect (tu știi despre ce e vorba) și m-ai lăsat să trec prin asta ... să lupt cu mine

Te iubesc, pentru că mereu ai fost sinceră cu noi

Te iubesc, pentru că ai încredere în mine

Te iubesc, pentru că m-ai învățat că indiferent de cum ar proceda un om cu mine... el nu merită să îl urăsc și nici să mă răzbun 

Te iubesc, pentru că ai educat în mine un om căruia falșii și fățarnicii nu îi sunt pe plac

Te iubesc, pentru că m-ai învățat să le zic în față oamenilor ce cred despre ei

Te iubesc, pentru că mereu m-ai învățat să iert oamenii. Chiar dacă este o misiune atât de grea... să știi că uneori îmi reușește

Te iubesc, pentru că m-ai învățat să iubesc și să înțeleg că nimic nu este mai important decât dragostea sinceră și adevărată. Cât de siropos și banal nu ar suna asta

*
 Îți mulțumesc mamă pentru că anume TU ești mama mea”.








Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Marea mea mărturie despre modul în care concep cu ajutorul DR DAWN, am reușit să rămân însărcinată, dar mi-a fost foarte greu să rămân însărcinată, am fost diagnosticată cu PCOS și insuficiență ovariană prematură, dar după mulți ani de încercare încă nu a fost posibil concepe până când am dat peste DR DAWN, am cumpărat de la el un medicament pe bază de plante pentru sarcină cu ingrediente naturale și mi l-a trimis prin UPS și după ce l-am folosit așa cum mi-a spus el, două săptămâni mai târziu eram însărcinată și această știre m-a făcut cea mai fericită femeie de pe pământ, am născut un băiețel frumos, tot cu ajutorul lui DR DAWN, sunt însărcinată în 8 luni acum, voi sfătui pe toți cei care caută ajutor pentru a rămâne însărcinată. sau poate pentru a vă împăca cu iubitul sau partenerul lor, puteți contacta acest medic grozav, a ajutat o mulțime de oameni pe care i-am prezentat, este o persoană foarte sinceră și de încredere, scrieți-i pe Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu