... când Femeia acceptă să fie Bărbatul în relație



- Când Femeia acceptă să fie Bărbatul în relație... 
Ambii sunt vinovați

Femeile/fetele care iubesc independența sunt obișnuite să fie mujic în situații critice și în momentele când trebuie să rezolve problemele personale, dar și cele ale amicilor. Chestia aceasta este ca un drog. Este fain să știi că nu te vei chifișli când rămâi cu 1 leu în buzunar și nici nu te vei arunca de la balcon dacă toți te trădează.

Femeile care depind financiar de bărbați nu cunosc acest sentiment și nici nu mă vor înțelege. Nu mă vor înțelege și cele care provin din familii bogate. Nu vă invidiez deloc. E trist, de fapt.

Femeile independente/puternice obișnuiesc să deschidă ușa fără să aștepte ca cineva să le-o deschidă, să-și tragă scaunul la masă, să care pungile grele de la market... Ele nu sunt obișnuite cu faptul că unele lucruri enumerate mai sus le fac bărbații într-o relație. Și bărbații le fac nu pentru că noi suntem sexul slab și nici pentru că vrem să fim alintate, ci pentru că un bărbat adevărat vrea în așa mod să își exprime respectul și atitudinea față de tine.

Unii dintre bărbați vor zice: Nu e adevărat. Pot să îmi manifest dragostea și respectul fără să deschid ușa și fără să îi duc pungile de la market. Posibil că aveți dreptate în lumea voastră, unde vreți să vă manifestați ca bărbați doar în anumite situații.

Întotdeauna m-am învinovățit că permit bărbatului de lângă mine să creadă că sunt o femeie puternică și mă descurc fără el. Da, mă descurc. Nu este o problemă pentru mine. 

Dar de ce ar trebui să fie așa? 

Este bine când femeia are lângă ea un om care îi reamintește cine este bărbatul în relație.

Eu cred că este timpul să îi lăsăm pe bărbați să se simtă bărbați. Și bărbat nu înseamnă bătutul cu pumnul în masă sau violență verbală/psihologică sau dependență financiară.

*

Cu drag.








Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu