Tu la ce te pricepi cel mai bine? Vinăria din Vale a lansat o campanie specială înainte de sărbători


Pe 29 noiembrie, cei de la „Vinăria din Vale” au lansat o campanie mai specială(în localul Mobel Land din Capitală), care se numește „Împărtășește ceea ce știi să faci cel mai bine”. Campania presupune informarea și mobilizarea întregii societăți în a împărtăși ceea ce fac cel mai bine. Mi se pare o idee tare faină, în contextul în care majoritatea dintre noi creștem niște complexați. Mulți dintre noi nu cunosc ce fac ei cel mai bine. Și acest lucru este atât de trist.

Probabil, din acest motiv, mulți se jeluie de faptul că nu prea avem specialiști sau că oamenii lucrează „de-a lehamite”(explicație: fără pasiune). Pe lângă motivație și alte circumstanțe, omul trebuie să facă totul cu dragoste de la bun început. Indiferent de domeniul ales. Dacă acest lucru nu se întâmplă, mai devreme ori mai târziu, omul va pleca din domeniu sau va obosi să facă ceea ce părinții/prietenii/rudele l-au sfătuit. 

Drept urmare, această campanie mi se pare minunată. Poate oamenii, în sfârșit, vor promova lucrurile care le aduc plăcere. Și în acest context nu vorbesc doar de fotografii la volanul unui Bugatti. Oricărei persoane i-ar aduce plăcere această mașină.




Ziceam de profesia pe care o ai sau hobby-urile tale.

Întotdeauna am zis: Dacă ești un bun măturător de stradă, nu trebuie să te simți prost sau să te intimidezi. Nici să te simți mândru că ești un jurist sau prezentator. Devin-o cel mai bun măturător din lume. Revoluționează această profesie. Fă-o specială. Și vei face lumea mai bună, pentru că vei face ceea ce îți place.

Cineva dintre voi va râde. Credeți cumva că a mătura o stradă din Chișinău e simplu sau nu există diferite tehnici de a mătura, sau nu există zeci de tipuri de măture? Să știți că nu sunt ironică. Chiar deloc.

Întotdeauna am susținut oamenii să facă ceea ce le aduce plăcere. Astfel, ei vor face acest lucru mai bine decât oricine în lume.

*

Revenim la evenimentul de ieri seară. Muzică live, sfaturi culinare de la Petru Chicu și vin gustos. Evident, Petru a gătit extraordinar: pește, sparanghel și carne. Totul a fost superb. Petru Chicu a vorbit invitaților despre cum să combine vinul și bucatele în așa fel încât să primească plăcere maximă de la ambele.




Oamenii s-au simțit bine, au primit premii, au râs. Oamenii au socializat. Nu știu câți dintre ei au înțeles cu adevărat acest mesaj al campaniei. Dar, mi se pare un mesaj extrem de puternic și care merită să fie promovat.

Am acceptat invitația frumoasei Victoria pentru că evenimentele de acest gen întotdeauna au fost importante și, pe alocuri, necesare pentru mine. În special, la nivel de comunicare cu cei pe care îi cunosc.

Am degustat o serie de vinuri și recunosc, ca de obicei, am rămas impresionată de gustul deosebit al vinurilor. Preferatul meu - Feteasca (Vinăria din Vale).

Feteasca lor are un gust tare bun și te duce undeva cu gândul la sat - poienița aia din pădure cu păpădii sau scârta aia de fân din mijlocul câmpului. Mirosul plăcut de paie, soarele care aburește înainte de apus și pământul fierbinte de sub picioare.

Viața de la sat îmi trezește emoții unice. Eu iubesc satul și via. 


„Vinăria din Vale” a început campania arătând ce face cel mai bine – un vin de calitate. Și începutul este bun. Trebuie să luăm exemplu și să promovăm ceea ce putem face mai bine.


O fotografie postată de Ana Sîrbu (@sirbuancuta) pe

La ce sunt bună eu? Presupun că jurnalismul. Urmează să mă conving. Și vreau ca oamenii să înceapă să se gândească la ce sunt ei buni. Poate e timpul să ne dăm mai multe întrebări. Poate așa vom deveni mai fericiți. Avem o națiune, uneori, prea tristă.

Dar voi la ce sunteți buni?










Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu