... despre cum am ajuns în topul VIP Magazin


Vâlvă mare pe Facebook, fratele își promovează sora, soțul - soția. Fiecare îndeamnă să voteze pe cineva apropiat sau propria persoană într-un nou top VIP Magazin. Este vorba de „Omul Anului 2016”. Este un titlu greu, unul greu de meritat, în viziunea mea. Trebuie să faci, cu adevărat, multe lucruri frumoase și interesante pentru ca să meriți acest titlu.

Nu cunosc detalii despre cum sunt selectați oamenii pentru a ajunge în TOP.

*

În primele zile nici nu am știut că am nimerit în TOP, deci nu am idee cum am ajuns în acest clasament al potențialilor „oameni ai anului” din Moldova. 

Știți, formularea „omul anului” este „понятие растяжимое”. Am trecut cu ochii peste TOP și recunosc - sunt mulți oameni care merită acest titlu. Cu adevărat îl merită.

Pentru mine, acest top este un feedback adevărat al muncii mele. Știți, jurnaliștii nu prea pot afla dacă oamenilor le plac materialele jurnalistice pe care le realizează sau nu. Vizualizările nu spun multe despre asta.

Unii vor zice că poate vor fi voturi fake, pentru că poți vota în fiecare zi + voturi sms. Mie tare nu îmi pasă. Mi se pare penibil să te votezi pe tine, în speranță că vei primi acest titlu. Dar, mă rog. Nu prea cred că există jurnaliști care ar face acest lucru.

*

Eu am ajuns în categoria „Presa ON-LINE” alături de mai mulți colegi de breaslă care fac materiale tare bune de investigație, sociale. Oameni cu care mă mândresc că lucrez în același domeniu.

Până la acest moment, lider este Alex Lebedev, cel care a creat Diez.md și îl felicit pentru reușitele lui. Cam așa arată TOP-ul în secunda când scriu acest articol.


Eu sunt pe la mijlocul clasamentului și recunosc, mă bucur că 125 oameni consideră că merit acest titlu. Mai scad vreo 25 de oameni, pentru că presupun că este vorba de câțiva oameni dragi care au votat. Rămân cu 100. Unii vor zice că este puțin. Pentru mine este enorm de mult și mă simt onorată că 100 de oameni consideră că merit să primesc titlul de „Omul Anului”.

Sper că acestor oameni le plac cu adevărat materialele mele. Și le mulțumesc.

*

Câteva zile nu știam dacă merită să scriu despre aceasta. Pentru că eu nu cred în TOP-uri, dar rezultatele lor sunt plăcute. Și oricine ar spune că rezultatele nu contează - va minți, pentru că tuturor le pasă. Toți își doresc să știe câți dintre cititorii ON-LINE le iubesc materialele jurnalistice și să afle dacă munca lor este apreciată. Fie că este vorba de un simplu TOP, în viziunea lor.

*

Noi scriem pentru public și aprecierea publicului este importantă. Eu mulțumesc celor 100 de oameni care cred în mine și pentru mine este un motiv în plus de a continua ceea ce fac.

Colegilor de TOP le urez multă baftă și majoritatea dintre ei merită acest titlu în această categorie. Zic majoritatea, pentru că eu consider că majoritatea merită. Nu doar unii și nu toți.






Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu